maandag 27 augustus 2012

Een officiele off-day

Vannacht en vandaag een officiele off-day.

Gisteren merkte ik al wat gevoelloosheid in mijn vingertoppen. Ik hoopte dat dat kwam door de chemo. Op mijn vingertoppen leken lichte blaren te zitten die naar mijn idee best gevoelloosheid kunnen verklaren. De hele bijsluiter van de chemopillen maar weer eens doorgelezen. Maar die gaf, behalve 1000 andere vervelende bijwerkingen, geen definitief uitsluitsel. De vraag dus gesteld aan mijn oncologie verpleegkundige van de VU. Maar de proffesor wil me toch echt zien om de uitbreiding van mijn klachten van gevoelloosheid zelf te beoordelen. Deze uitbreiding baart hem, en mij ook, erge zorgen. Nog steeds weten we niet wat het veroorzaakt en nog belangrijker, wat we ertegen kunnen doen. Want de gevoelloosheid breidt zich uit. Waar houdt het op? Woensdag mogen we dus wederom naar Amsterdam.

Dus slecht geslapen. Ik ben echt moe, voel me slecht en heb weinig zin. Bij deze dus een officiele off-day. Vanavond kruip ik maar vroeg in mijn bedje met een vette slaappil.     

1 opmerking:

  1. lieve Petra, we hopen en bidden dat er nu iets uit komt.... en dat er vooral iets aan te doen is. veel sterkte , we denken aan jullie, liefs en een knufje van Gerrit en Marga

    BeantwoordenVerwijderen