maandag 24 september 2012

Mag ik even voorstellen...


















Dit zijn ze dan! De nieuwe gif blauwe chemokuur waar ik vanavond mee ga starten. De bloedplaatjes zijn nu voldoende om te starten (159). Deze 5 pillen moet ik in één keer innemen. Deze kuur gaat WEL aanslaan en doen wat ‘ie moet doen. Namelijk de kanker tot stilstand brengen en als het even meezit (en dat mag toch wel een keer) verkleinen. 

Dus deze 5 blauwe jongens gaan mijn leven een stuk veraangenamen en hopelijk verlengen. Morgen nog niet en de komende twee weken nog niet, want het dieptepunt qua bijverschijnselen en dat zijn vooral vermoeidheidsklachten ligt op 14 dagen na inname van dit setje. Maar misschien valt de kuur goed en heb ik weinig tot geen last van alle mogelijke bijwerkingen. Positief denken! De kuur duurt 6 weken, dus waarschijnlijk geef ik de komende 4 dagen wel licht.

8 opmerkingen:

  1. Toi toi toi met deze vijf blauwe jongens, we zullen maar zeggen gaan met die banaan. Lieve Petra we denken morgen aan jou en de komende weken! Heel veel liefs uit Elst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zusje,
    ze zien er heftig uit, die 5 blauwe rotjongens, maar ze gaan doen waar ze voor zijn , nl: JOU BETER MAKEN.
    veel sterkte met doorslikken en verwerken, en hopelijk zien we elkaar snel....
    liefs en een knufje van Gerrit en Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Peetje,

    Allemachtig wat een krengen, zien er onschuldig uit maar dan.
    Sterkte Peetje, we denken aan je.
    Liefs Joke&Jurgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jemig, ziet er niet echt uit dat je daarvoor speciaal naar Amsterdam moet rijden. Ze zien er tamelijk gewoon uit maar ik hoop erg dat ze iets heel speciaals gaan doen. Namelijk die rotkanker stoppen.
    Sterkte zusje en ik spreek je.
    Cora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is geen vraag maar een feit! Deze pillen gaan het gewoon doen, zus.

      Verwijderen
  5. Hallo Lieverd, de bloedwaarde was niet slecht hé !
    Hoop dat deze keur niet teveel problemen zal opleveren en dat werk doen wat wij ervan verwachten, Peet wij zijn in gedachten bij je .
    Moetti en Hannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haaaai lieve buuf, Deze gaan het doen hoor! T is me wel wat. Je wordt vast een hele mooie Superwoman Smurf, ik denk dat die pillen niet voor niets blauw zijn en invloed hebben op van alles, dus doe je muts maar op en al zingend helpen deze smurfen je, hoeba hoeba hoeba hop hop hop,hoeba hoe..... Lieverd zet hem op!!! xx groet'n uut grunn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi lieve buuf,
      jij weet wel waar ik liever blauw van word! Maar ik 'hoeba hoeba hop' gewoon door. Blauw of niet!
      Kus, Petra

      Verwijderen