woensdag 25 april 2012

Weer mondjesmaat aan het werk

Ik ben nu ruim een week 3 ochtenden aan het werk en het gaat steeds beter. Vandaag met de bedrijfsarts afgesproken dat ik morgen 6 uurtjes ga volhouden. Dat is nog wel met wat beperkingen bijvoorbeeld in de taken. Echte moeilijke dingen kan ik nog niet doen, ik kan daar nog geen structuur in aanbrengen.Ook als er veel mensen bij elkaar zijn en door elkaar praten heb ik last. Ik probeer fysiek wel steeds meer op te pakken. Al maar op de bank liggen of in bed liggen pitten, krijg je geen energie van.
Ik computer nu zo’n 30 minuten achter elkaar en lees al weer lekker. Volgende week ga ik op mijn werk ook weer gesprek(ken) voeren. Ik hoef bijna niet meer te zoeken naar woorden. Dus al die hersens die ik heb, zijn alweer bijna allemaal ingedaald. Nog even en ik ben weer mijn eigen scherpe ikkie (die heb ik gemist). Als de uitkomsten eind mei van de onderzoeken goed zijn, spring ik een gat in de lucht. Dat is allemaal wel heel spannend. Ik probeer er maar niet teveel aan te denken.

Zaterdag gaan Berthel en ik met Jolanda en Rob (vrienden) naar Gent. Dat stond al gepland en gaan we nu in rustige vorm doen. Hopen dat het weer meezit. Ik heb er zin in, de verveling heeft thuis al weer toegeslagen.

Ik ben nog niet mobiel (deelnemen aan het verkeer mag nog niet) en schoonmaken en koken is nog steeds niet mijn hobby.  Ik wens jullie allen nog even een goede werkweek en een lekkere, gezellige Koninginnedag. Geniet ervan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten