donderdag 3 mei 2012

Back to basic (tenminste bijna...)

Wat een plannen allemaal! Klinkt super, Thailand, Cambodja, Corfu, de Achterhoek… en Apeldoorn (zielig??). In juli gaan wij lekker op pad naar het zuiden. Robin is nu in Turkije met zijn ‘schoonfamilie’. Hij heeft de bowlingwedstrijd al gewonnen (natuurlijk) en een jeepsafari gedaan. Verder zon, zee, strand, veel hapjes en drankjes.

Yanick heeft weer werk gevonden bij AH, een echte vakkenvuller. Hij vindt het leuk en gezellig. Er werken veel jongeren uit de buurt, van zijn oude school of van de voetbal vroeger. Verder is hij hard op zoek naar een stageadres voor het najaar. Hij moet dan een aantal maanden fulltime stage lopen.

Ik ben donderdag weer 8 uur aan het werk gegaan. Nog niet alle taken voer ik uit en ik dender niet zo door. Af en toe met de voetjes omhoog aan de koffie. Na die 8 uur was ik  wel bekaf en heb 2 uur op bed liggen pitten. Het hoofd voelt als steeds meer als MIJN hoofd. Ik heb al weer een sollicitatiegesprek gevoerd. Maar een enkele keer kom ik niet uit een lastige zin, maar dat merkt (denk ik) niemand. Ik denk wel dat het een prima gesprek was.

Ook al weer gefietst en boodschappen gedaan (wat een lol). Af en toe breekt het zweet me uit, maar daar moet ik vast effe doorheen. Dus ik maak nog steeds stappen en het gaat steeds beter. Donderdag een afspraak bij de neuroloog, das wel spannend hoor. Vanmiddag hebben we plannen om naar de dierentuin in Arnhem te gaan. Heeft Yanick ook nog een beetje vakantie. Daar gaan we in een paar uurtjes door alle continenten.

Digitaal op reis door de wereld

Ik ga m’n bijna vakantievierende zussen natuurlijk nog even bellen. Als het niet lukt, wens ik jullie uiteraard heerlijke reizen. Doe alsjeblieft voorzichtig, maar geniet volop. Dus vol met leuke verhalen, mooie belevenissen, lekker uitgerust, leeg in ‘t hoofd en bruin weer gezond terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten