woensdag 11 juli 2012

Vakantie

En zo vertrekken we woensdag 11 juli, met z'n drieen (Berthel, Yanick en ik mag ook mee),  voor een vakantie naar Frankrijk. We brengen de nog bestaande mooie boeketten die nog thuis staan bij opa en oma. Daarna gaan we naar Gent. We dineren heerlijk bij Mirjam en Pierre die ons weer echt verwennen.

Verder trekken we door Frankrijk. Berthel heeft de reis in een ochtendje geboekt en het weersbericht als uitgangspunt genomen. De Borgogne, de Drome, de Loire en de rand van Normandie. Na twee en een helave week zijn we weer thuis. We genieten er erg van en kunnen de hele situatie even 'loslaten'. Ik slaap weer zonder slaappillen en kan voor het eerste na april weer een boek lezen.

Wel krijg ik steeds meer last van mijn voeten. Het dove gevoel dat ik altijd al in 3 tenen van mijn linkervoet heb, breidt zich uit naar mijn beide voeten en ook onderbenen. Da's lastig, want het lopen wordt zo wat onstabiel. Ik word er onzeker van, wat is dit, waar komt het vandaan? En het belnagrijkste... hoe en wanneer gaat het weer weg?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten