woensdag 18 juli 2012

Een dag met een gouden randje

Vanuit de Drome in Frankrijk

Cora vroeg me pas of ik nog kon genieten...

Nou, dat was vandaag zeker het geval. Een heerlijke dag aan het zwembad, een perfect diner met 2 van mijn 3 mannen, en daarna terug naar het hotel. Daar was buiten een zanger met heerlijke franse en oude amerikaanse muziek, zwoele avond, sterren, wijntje en een kaasje... We hebben zelfs gedanst in de hoteltuin en bij 'what a wonderful world' moest deze sentinemntele muts huilen!

Wat een heerlijke avond en weer een heerlijke herrinering. Deze pakt niemand ons meer af.

Weer een dag met een gouden randje, we hebben afgesproken dat er nog heel veel gaan volgen.
Samen met jullie allen!
Kortom, ik houd van jullie (had ik dat vandaag al gezegd?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten