vrijdag 16 november 2012

Voorgoed gestopt met de chemo’s

Afgelopen woensdag hebben we besloten om te gaan stoppen met de chemo’s.
Vorige week vrijdag de laatste pillen geslikt. Dat wil helaas niet zeggen dat je je snel weer beter voelt. Die pillenzooi moet uit het lijf. Hoe lang dat duurt, weet ik niet, er zit nogal wat troep in. Ik voel me dan ook nog steeds zwak, ziek en vreselijk moe. Lig regelmatig op bed. Ik ben blij en opgelucht dat wij de beslissing hebben genomen en deze ook door de kinderen wordt gedragen. Ook zij zien dat het niet meer gaat met de chemo’s. De start van de laatste kuur voelde al zo fout. Het was niet voor niets dat ik die laatste vrijdag mentaal gebroken was. Ik kon echt niet meer. Het geloof was helemaal weg. Tot op heden heeft geen chemo zijn werk naar behoren gedaan.
Ik ben het vechten beu!!
Ik hoop de komende tijd een opleving te krijgen zonder pillenzooi.

3 opmerkingen: