donderdag 29 november 2012

Bijna jarig

Alweer even geleden gestopt met de chemo. Helaas nog geen positief resultaat. Ik voel me wel veel beter als tijdens de chemo. Niet meer misselijk, niet overgeven, maar nog wel zwakjes. Handen en voeten werken niet meer optimaal. Ik lig overdag nog veel op bed en slaap dan echt. Ook 's avonds ga ik vroeg naar bed en maak hele nachten, samen met m'n slaappillen.

Afgelopen weekend samen met opa en oma, zusje en zwager en ons gezin naar Oosterbeek geweest in een hotel. 's Middags naar de dierentuin geweest waar ik gebruik heb gemaakt van de rolstoel. Je moet even over een drempel heen, maar dan zie je wel wat. We hebben er allemaal van genoten.

Verder krijg ik veel visite en dat is handig met het computeren, want dit lukt niet meer. Het gevoel in mijn handen, armen, voeten en benen is slecht. Echt zelf lopen is er dus niet meer bij.

Gisteren naar het ziekenhuis geweest. Nog een keer word ik gebeld door het VU, daarna ga ik naar het ziekenhuis in Apeldoorn. Ik eindig waar ik begonnen ben. Soms voelt dit erg dichtbij, maar het VU kan niets meer voor mij doen.

Morgen ben ik jarig en word ik 48. Gelukkig maar want 47 vind ik geen mooie leeftijd om te stoppen. Ik geef geen groot feest, maar dat begrijpen jullie vast, dus niet allemaal komen.
 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Peet!

    Ik hoop zo dat je je vandaag wat minder moe voelt en kan genieten van het bezoek van Hanny & Moetti en je zussen. Dikke kus lieve jarige zus! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief zusje,
    Wat een bijzondere dag.... jouw verjaardag!
    we zijn zo blij om het te vieren, samen met jou en je gezin, maar er zit zo'n moeilijke onderlaag in.
    wij Gerrit en ik hebben ervan genoten om even bij jullie te zijn, lekker gebakje, koffie, enz,
    en vooral jouw gezelligheid en gezelschap!
    We vinden je volgende verjaardag veeeeel te ver weg , dus komen snel weer terug, en willen dan de foto's aan het hart zien hangen, Berthel!
    dank dat wij wel mochten komen,
    fijn en rustig weekend en tot snel,
    warme knuffel uit een nat en koud Katwijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Petra,

    Bij deze nog even van harte gefeliciteerd !
    Zo te lezen heb je een fijne dag gehad met je familie:-)
    Heel veel liefs en een dikke knuffel vanuit Raalte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Peet,

    alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Fijn dat je dit hebt kunnen vieren met familie en vrienden.
    Ik schrik als ik lees hoe moeizaam het nu met je gaat.
    Maar het stoere wijffie gaat wel even in een rolstoel zitten,
    hoe moeilijk dat ook geweest zal zijn. GOED GEDAAN MEISSIE!
    Iedere keer weer opnieuw een drempel over moet niet makkelijk zijn, maar je doet het toch maar weer, zoals we van je gewend zijn.
    Lieve Petra, ik wil graag wat voor je doen. In wat voor vorm dan ook. Raalte Apeldoorn is niet zo ver.
    In ieder geval lijkt het me fijn om weer eens een bakkie te komen halen.
    Liefs Lisette en familie

    BeantwoordenVerwijderen